Verča už jako malá byla nadšenec do marketingu. Vystudovala střední školu v oboru marketing v době kdy ještě svět nebyl online. V té době Verča začala jezdit po seminářích a vzdělávat se, až se dostala k podnikání v odvětví sportu.
V roce 2007 nastoupila do firmy Český Internet jako operátor v call centru, byla to pro ni nejtvrdší škola marketingového života. Nebýt této zkušenosti Verča by nikdy nepociťovala tak silnou empatii vůči klientům. Práce v call centru ji naučila naslouchat a vnímat potřeby zákazníka.
Online marketing je pro mě desetiboj na internetu, byznys o několika disciplínách. A jako Mediální poradce, se zkušeností s prací v televizi, rádiu i printové reklamě pracuji pro klienty hned v několika liniích.
Verča miluje veškeré vodní sporty - kanoistika a plavání jsou její vášní. Ráda navštěvuje pivovary a píše o nich. Klid nachází v horách, nebo při cvičení jógy. Nejvíc svého času však věnuje rodině.
,,Každý den se učím něco nového. Cílem je pro mě klientova spokojenost a holistická synergie obchodních vztahů.”